Veerboot van Izu Oshima naar Tokio
Tokai Kisen verzorgt de veerboot van Izu Oshima naar Tokio. Izu Oshima Tokio veerboten kosten tussen 61€ en 433€, afhankelijk van de ticketgegevens. Prijzen zijn exclusief servicekosten. Dienstregelingen veranderen per seizoen, gebruik onze Deal Finder voor live prijzen en beschikbaarheid voor Izu Oshima Tokio veerboten.
Izu Oshima Tokio Veertijden
De eerste Izu Oshima Tokio vertrekt gewoonlijk vanuit Izu Oshima rond 10:15. De laatste ferry vertrekt meestal om 15:30.
Hoe lang is de veerboot van Izu Oshima naar Tokio?
De Izu Oshima Tokio overtocht duurt 2 uren 39 minuten duren De snelste afvaarten zijn ongeveer 1 uur 45 minuten met Tokai Kisen. Vaartijden kunnen variëren tussen veerbootmaatschappijen en kunnen worden beïnvloed door weersomstandigheden.
Izu Oshima Tokio Veerdienst Vertrektijden
Er zijn 22 wekelijkse afvaarten van Izu Oshima naar Tokio verzorgd door Tokai Kisen. Dienstregelingen kunnen veranderen van seizoen tot seizoen.
Izu Oshima Tokio Veerboot Prijzen
Izu Oshima Tokio veerboot prijzen variëren meestal tussen 61€* en 433€*. De gemiddelde prijs is gewoonlijk 128€*. De goedkoopste Izu Oshima Tokio veerbootprijzen beginnen vanaf 61€*. De gemiddelde prijs voor een voetpassagier is 127€*.
De prijzen zijn afhankelijk van het aantal passagiers, het type voertuig, de route en de vaartijden. De prijzen zijn gebaseerd op zoekopdrachten van de afgelopen 30 dagen en exclusief servicekosten, laatst bijgewerkt 1 januari 2025.
Hoe ver is het van Izu Oshima naar Tokio?
De afstand tussen Izu Oshima en Tokio is ongeveer 89,0km of 48 zeemijlen.
Kan ik met de auto reizen op de Izu Oshima Tokio veerboot?
Nee, veerbootmaatschappijen staan momenteel geen auto's toe op overtochten tussen Izu Oshima en Tokio.
Kan ik als voetpassagier van Izu Oshima naar Tokio reizen?
Ja, voetpassagiers kunnen met Tokai Kisen veerboten reizen tussen Izu Oshima en Tokio.
Kan ik mijn huisdier meenemen op de veerboot van Izu Oshima naar Tokio?
Toont deze testtekst voor niet-varende routes zonder dienstregeling.